Jerry Mintz: Szabadság és demokrácia az iskolában 15. fejezet: Felnőttek az iskolában
15. fejezet: Felnőttek az iskolában Előszó és 7 fejezet Jerry Mintz: Szabadság és demokrácia az oktatásban c. könyvéből A gyűlések menete és maga a demokrácia
15. fejezet: Felnőttek az iskolában Előszó és 7 fejezet Jerry Mintz: Szabadság és demokrácia az oktatásban c. könyvéből A gyűlések menete és maga a demokrácia
Vízió: Cél: A demokratikus nevelés filozófiájának és gyakorlatának elterjesztése Magyarországon. Értékek: Demokrácia, decentralizáció/szubszidiaritás, autonómia, szabadság, kooperáció, személyközpontúság, felelősségvállalás, tanulás, önismeret. Hosszú Távú törekvések: Demokratikus iskolahálózat
Herb Snitzer amerikai fényképész, 1962-ben látogatott el Summerhillbe, és négy hónapig a közösségben élve fotóalbumot készített az iskoláról. Később maga is egy Summerhill mintájára alakított
On-line Egyesületi közgyűlés 2022. május 28-án szombaton 10.00-kor! Szeretettel meghívunk minden egyesületi tagot és szimpatizánst! A közgyülés on-line! A közgyűlés nyilvános, bárki jöhet, és bárki tehet javaslatot
On-line Egyesületi közgyűlés 2021. május 29-én szombaton 10.00-kor! Szeretettel meghivunk minden egyesületi tagot és szimpatizánst! A közgyülés on-line! A közgyűlés nyilvános, bárki jöhet, és bárki tehet javaslatot
Bas Rosenbranddal és a Körbeszélgetéssel először 2016-ban találkoztam a Demokratikus Iskolák finnországi találkozóján. Bas híre azonban megelőzte ezt a találkozást és tudtam azokról a mára
Egyesületi közgyűlés 2019. május 18-án szombaton 10.30-kor Budapesten, a Kürt gimnáziumban! Szeretettel meghivunk minden egyesületi tagot és szimpatizánst! A közgyülés helyszine: Budapesti Kürt gimnázium 1117 Budapest, Bogdánfy u.
A nyitott oktatás értékelése c. könyv előszava Falko Peschel figyelemreméltó könyvet írt. Figyelemre méltó, mert itt egy olyan gyakorlatot vizsgál meg, ami a tekintélyellenes nevelés
Az “alapiskolai alapismeretek” (Basiswissen Grundschule) könyvsorozatban jelenik meg ez a kétkötetes mű Falko Peschel tollából a “Nyitott tanítás (Open learning) – elképzelések, realitás, perspektívák és
Ginter Zsuzsa és Heindl Vera: Álmok és valóság (tanulócsoportunk 2 és fél év után) Mit tudtunk megvalósítani a kezdeti tervekből? Hogyan és miért változtak elképzeléseink?
„Open learning” és a demokratikus iskolák 2 napos aktív szeminárium – 2019. május 24-25. (péntek-szombat) Helyszín: Diósd, Tündér u 6. (Re-crea Diósdi tanulócsoport helységében) A
publikációk Hannelore Zehnpfennig Miért hagytam fel a frontális tanítással? Falko Peschel: A harzberg-i iskoláról (ismertetö iskolaprospektus) Falko Peschel A tanulás demokratizálása Egy iskola
A lista nekem olyan, mint egy igazi iskola modellje: a részvétel önkéntes.
Nincs feleltetés, nincsenek dolgozatok.
Vannak viszont időről időre személyes találkozók, ahol sokat beszélgetünk, vagy meglátogatunk egy-egy érdekes iskolát. Főként a lista tagjaiból alakult az egyesület, amely a demokratikus iskola elveinek és gyakorlatának terjesztését tűzi ki céljául!
Az oldal online fizetési szolgáltatását a Barion szolgáltatja
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat