
David Gribble: A legyek ura: Egy totális félreértelmezés
Idén van az ötvenedik évfordulója annak, hogy kiadták először William Golding „A legyek ura” c. regényét, és ebből az alkalomból újra felbukkant sok homályos félreértelmezés
Idén van az ötvenedik évfordulója annak, hogy kiadták először William Golding „A legyek ura” c. regényét, és ebből az alkalomból újra felbukkant sok homályos félreértelmezés
részlet a szerző „How to Survive in Your Native Land” c. könyvéből Magyarázatok, #2 . fejezet (97-98. old.) Természetesen elfelejtettem valamit még újra elmondani neked,
Egy gyakran előforduló kérdés, de bevallom, nem tudom, hogy „ideális iskolák” lehetségesek és szükségesek-e? Semmiképpen nem lehet ilyesmire egy képletet alkotni. A tanulás hivatalos teóriájától
I. rész Megjelent a „Dartington Hall – The History of an Experiment” c. kötetben (Phoenix House Ltd, London 1958, 195-219.old) Elmélet és gyakorlat A szocializmussal
John Holt Jean Liedloff: Az elveszett boldogság nyomában. A kontinuum-elv c. könyvéről (magyarul megjelent 2007-ben. Fordította: Barta Judit. Kétezeregy Kiadó, Budapest) Számomra olyan jelentősnek tűnik
Teachers College Press 1998 New York Tartalomjegyzék Bevezető (lásd a tartalomjegyzék után!) I. Mi történik itt? 1. Mese két vízióról II. A tanulás és felejtés
The New York Times / 2010. február 02. Az Obama-adminisztráció nagy változásokat tervez abban a tekintetben, hogy hogyan kívánja mérni az iskolák sikerességét vagy sikertelenségét,
A felülről az emberekre kényszerített szabályok a diktatúrák jellemzői. Iskoláinkban is van számtalan szabály, amelyek azt mutatja, hogy az iskola nem tiszteli a gyerekeket,
Napirend: Közgyűlés tisztségviselőinek megválasztása (levezető, jkv-vezető, hitelesítők, stb.) Jv-vezető: GáborLevezető: PéterHitelesítők: Kati, Erika Jelenlévők: Gál Tamás, Nemes Ildikó, Tóth Anita, Ginter Zsuzsi, Saly Erika, Széger
1. fejezet Nincs szükség arra, hogy az állami iskolarendszert tovább kritizáljuk. Az eddigi kritikához nehéz újat hozzátenni. A tanulás és a tanítás folyamatát alaposan tanulmányozták.
szombaton 9.30-kor személyes és online Helyszín: Budapest 1022 Herman Ottó út 27/a. I.em. 4. Szeretettel meghívunk minden egyesületi tagot és szimpatizánst! A közgyűlés nyilvános, bárki jöhet, és
Mondok Zsuzsa / Magyar Környezeti Nevelési Egyesület Bevezetés A részvételen alapuló tanulás olyan pedagógia, amely a tanulóra összpontosít. Ösztönzi a cselekvés általi tanulást, a csoportmunkát, a
A lista nekem olyan, mint egy igazi iskola modellje: a részvétel önkéntes.
Nincs feleltetés, nincsenek dolgozatok.
Vannak viszont időről időre személyes találkozók, ahol sokat beszélgetünk, vagy meglátogatunk egy-egy érdekes iskolát. Főként a lista tagjaiból alakult az egyesület, amely a demokratikus iskola elveinek és gyakorlatának terjesztését tűzi ki céljául!
Az oldal online fizetési szolgáltatását a Barion szolgáltatja
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat