Fóti Péter
Egyesületi elnök 1956-ban születtem, a kornak megfelelően jártam óvodába, iskolába, 1974-ben érettségiztem a budapesti Fazekas Mihály gimnázium matematika tagozatán. 1978-ban végeztem a BME Villamosmérnöki karán,
Egyesületi elnök 1956-ban születtem, a kornak megfelelően jártam óvodába, iskolába, 1974-ben érettségiztem a budapesti Fazekas Mihály gimnázium matematika tagozatán. 1978-ban végeztem a BME Villamosmérnöki karán,
Az egyesület tagjai Béres Mária, Debrecen Bodizs Anikó, Etyek Contreras Roberto, Budapest Csovcsics Erika, Pécs Endre Katalin Anna, Budaörs Farkas Réka, Budapest Földes Judit, Nagykovácsi
Jerry Mintz több mint harminc éve számít mértékadó személyiségnek az alternatív iskolák mozgalmában. Tizenhét évig tanított állami és alternatív magániskolákban, 1989-ben megalapította az AERO (Alternative
DEMOKRATIKUS DÖNTÉSHOZÁS AZ ISKOLÁBAN címmel egynapos workshopot rendezközépiskolai diákönkormányzati tagok és a demokratikus működésformák iránt érdeklődők számára A WORKSHOP TÉMÁI: Alternatív oktatási modellek
„Az erényes ember nem parancsol, és nem engedelmeskedik.A hatalom mindent megfertőz, amihez ér, és az engedelmesség megbénítja a géniuszt, az erényt, a szabadságot, az igazságot,
lejegyezte és fordította: Fóti Péter 2012 májusában három hétre az angliai Leiston városka lakója voltam. Fiam a majdnem 13 éves Misi a híres Summerhill-i iskola
„Nincs jó és rossz tanulás” Simon Kosog interjúja Niklas Gidionnal Süddeutsche Zeitung/Schule und Hochschule/06-08-2012 (Niklas Gidion: 41 éves, nyolc éve dolgozik tanárként a freiburgi „Kapriole”-ban,
Dem-Isk Google csoport találkozó 2013 február 16-án (10-15 óráig) Az elsö két órában az egyesületi honlapot tanultuk irni, szerkeszteni12 töl 15 ig pedig elöször Széger
Dem-Isk Google csoport találkozó 2013 február 16-án (10-15 óráig) Az elsö két órában az egyesületi honlapot tanultuk irni, szerkeszteni12 töl 15 ig pedig elöször Széger
(részletek az iskola bemutakozó füzetéből) fordította: Felvidéki Szilvia Az 1997 óta államilag engedélyezett Kapriole egyike a Németországban működő kb. 1oo demokratikus iskolának. Mintegy 15o diákjával
15 történet Bevezető Plátón Állama, Morus Tamás Utópiája, William Morris Seholországa, Aldous Huxley Szigete és Neill Summerhillje. Mi bennük a közös? Mindegyik egy kis hely,
1962-66 A jelenlegi oktatási politikát igen sokszor éri az a kritika , hogy a hangsúlyt túlzottan a bizonyítványok megszerzésére helyezi. Ez, egyrészt, mivel az igazi
A lista nekem olyan, mint egy igazi iskola modellje: a részvétel önkéntes.
Nincs feleltetés, nincsenek dolgozatok.
Vannak viszont időről időre személyes találkozók, ahol sokat beszélgetünk, vagy meglátogatunk egy-egy érdekes iskolát. Főként a lista tagjaiból alakult az egyesület, amely a demokratikus iskola elveinek és gyakorlatának terjesztését tűzi ki céljául!
Az oldal online fizetési szolgáltatását a Barion szolgáltatja
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat