![](https://www.demokratikusneveles.hu/wp-content/uploads/2014/02/iskolaikudarcok.jpg)
Fóti Péter: Kommentár John Holt Iskolai kudarcok c. könyvéhez
John Holt (1923–1985) első könyve a „How Children Fail” 1964-ben jelent meg. Sikerkönyv lett, írója Amerika-szerte ismertté vált. Második könyve, a „How children learn” 1967-ben
John Holt (1923–1985) első könyve a „How Children Fail” 1964-ben jelent meg. Sikerkönyv lett, írója Amerika-szerte ismertté vált. Második könyve, a „How children learn” 1967-ben
Először megjelent: http://hivatlanul.com/foti-peter-gyermekjogok-decentralizacio-es-hivatlanul/ „…Nem lehet beszélni a gyerekek jogairól, ha nem beszélünk a szülők jogairól és hatalmáról a gyerekeik felett, ha nem beszélünk az iskola
részlet a Sudbury München Verein pedagógiai koncepciójából Forrás: http://www.sudbury-muenchen.de/downloads/cat_view/70-schulkonzept.html Unalom és elveszettség-avagy átmenet az öntudatossághoz „Egészen biztosan eltart egy jó ideig, míg az ember
Soha – beismerem – nem volt az emberi társadalom ilyen veszélyeknek kitéve, mint manapság. Ezért egy felhívás, amely a szabadságot és az emberi méltóságot tűzi
Szerkesztési útmutató az oldal alján. Szerkesztés Jobb felső sarokban lévő téglalap kiválásztása után a térkép szerkeszthető lesz. Ha beléptetek a google fiókotokba, megjelenik a felső
Fóti Péter és Virágh Szabolcs írása (eredetileg megjelent a Fent és Lent blogon) Iskola és demokrácia. Mindkét szót igen gyakran használjuk, olykor még egymás viszonylatában
Miután a könyv megjelent emberek azt mondták nekem: “Mikor írsz arról egy könyvet, hogy hogyan vallanak kudarcot a tanárok?” A válaszom az volt, “hiszen erről szól a
A legtöbb gyerek számáraz iskola kudarc. Ez a kudarc sokszor beismert és tökéletes. A középiskolát elkezdők közel 40%-a kihullik menet közben.(Amerikai középiskolásokról van szó. –
(magyarul Túlélés vagy tanulás? cimmel jelent meg 2023-ban az Oriold és társai kiadónál) Az 1960-as és ’70-es években barátságba kerültem John Holttal, amelynek alapja a
(Copyright 1964, 1982), Oriold kiadó 2023 Tartalomjegyzék Bevezető (George McGovern) 1988 Köszönetnyilvánítás Előszó (1964) Előszó a bővített kiadáshoz (1982) 1. fejezet: Stratégiák 2. fejezet: Félelem
„A demokratikus iskolák, jelen példában az izraeli Hadera Demokratikus Iskola, a diákok óriási mértékű bevonódását-szerepvállalását teszik lehetővé. Itt nincsenek előre megadott tervezetekbe és szervezeti keretekbe
A lista nekem olyan, mint egy igazi iskola modellje: a részvétel önkéntes.
Nincs feleltetés, nincsenek dolgozatok.
Vannak viszont időről időre személyes találkozók, ahol sokat beszélgetünk, vagy meglátogatunk egy-egy érdekes iskolát. Főként a lista tagjaiból alakult az egyesület, amely a demokratikus iskola elveinek és gyakorlatának terjesztését tűzi ki céljául!
Az oldal online fizetési szolgáltatását a Barion szolgáltatja
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat