![tisztelet](https://www.demokratikusneveles.hu/wp-content/uploads/2014/12/bertrand-russell-coldwar2.jpg)
Bertrand Russell: A tisztelet szerepe a tanár-diák viszonyban
Részlet a Principles of Social Reconstruction c. kötet Education c. fejezetéből (1916, 146-147.old) Ahol a tekintélyre szükség van, ott e mellett feltétlenül jelen kell lennie
Részlet a Principles of Social Reconstruction c. kötet Education c. fejezetéből (1916, 146-147.old) Ahol a tekintélyre szükség van, ott e mellett feltétlenül jelen kell lennie
A gyermekek gondolkodásmódjáról szóló könyvemmel nem az a célom, hogy rávegyem a tanítókat és pszichológusokat arra, hogy a régi alapelveiket újakra cseréljék, arra azonban szeretném
Interjú David Gribble-lel, a Sands School alapítójával Aki kérdez: Fóti Péter Első emlékem David Gribble-ről, amikor megnyitotta a 2011-es Nemzetközi Demokratikus Iskolahálózati találkozót, amit az
David Gribble 1932-ben született Londonban. Diákként megjárta Eton hires magániskoláját és Cambridge neves egyetemét. 1959-től két évig a Dartington Hall Iskola tanára, majd a Summerhill
Információterjesztés Bejelentések Időpontok Utalás veszélyforrásokra Új szabályok Egy lehető teljes részvétel szükséges, de legalábbis ajánlott Tanácskozás Problémák, kérdések együttes megbeszélése. A megbeszélések vezethetnek döntésekhez, de
3. fejezet 1. o. Macdonald önkormányzat-kísérlete kimúlt. Tegnap a tanítványai megkérték, térjenek vissza a régi rendszerhez. – Megunták, hogy magukról gondoskodjanak– magyarázta Mac. – Folyton
2. fejezet […] 32. o. Mac gyerekfelügyelőnője ma beteget jelentett, úgyhogy Mac boldogan elfogadta a segítségemet. Belépésem után fél órával benézett a terembe, hogy lássa,
„Homer Lane-nek, akinek már az első előadása meggyőzött arról, hogy a nevelésről mit sem tudok. Nagyon sokkal tartozom neki, de figyelmeztetnem kell olvasóimat, hogy ő
Rövid esszék az iskolakötelezettségről, a tesztek értelmetlenségéről, a külső és belső motiváció különbségéről és a tanulás igazi értelméről A tanulásról A tanulás az iskolával kapcsolatban
Rózsa Kinga, az egri Kavalkád Egyesület tagjának riportja Marko Koskinen Finnország első online iskolájának alapítója, az alternatív nevelés és az online tanulás szakértője. 2013 májusában
Rövid esszék az iskolakötelezettségről, a tesztek értelmetlenségéről, a külső és belső motiváció különbségéről és a tanulás igazi értelméről A külső és belső motivációról A külső
Rövid esszék az iskolakötelezettségről, a tesztek értelmetlenségéről, a külső és belső motiváció különbségéről és a tanulás igazi értelméről Van-e értelme az iskolázást kötelezővé tevő törvényeknek?
A lista nekem olyan, mint egy igazi iskola modellje: a részvétel önkéntes.
Nincs feleltetés, nincsenek dolgozatok.
Vannak viszont időről időre személyes találkozók, ahol sokat beszélgetünk, vagy meglátogatunk egy-egy érdekes iskolát. Főként a lista tagjaiból alakult az egyesület, amely a demokratikus iskola elveinek és gyakorlatának terjesztését tűzi ki céljául!
Az oldal online fizetési szolgáltatását a Barion szolgáltatja
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat