Tanulni nemcsak kényszerből lehet
Tanulni nemcsak kényszerből lehet – Zádrovich Adél beszélget Fóti Péterrel A demokratikus iskoláktól az otthonoktatásig Az iskolarendszer több száz éve ugyanúgy működik: tanít és tesztel.
Tanulni nemcsak kényszerből lehet – Zádrovich Adél beszélget Fóti Péterrel A demokratikus iskoláktól az otthonoktatásig Az iskolarendszer több száz éve ugyanúgy működik: tanít és tesztel.
Fóti Péter: Ordas eszmék a pedagógiában Az alábbi irás annak nyomán született, hogy a galamus.hu oldalon 2012 elején megjelent az Unortodox tanár cimü irásom. Azt
Részlet a Principles of Social Reconstruction c. kötet Education c. fejezetéből (1916, 146-147.old) Ahol a tekintélyre szükség van, ott e mellett feltétlenül jelen kell lennie
A gyermekek gondolkodásmódjáról szóló könyvemmel nem az a célom, hogy rávegyem a tanítókat és pszichológusokat arra, hogy a régi alapelveiket újakra cseréljék, arra azonban szeretném
Interjú David Gribble-lel, a Sands School alapítójával Aki kérdez: Fóti Péter Első emlékem David Gribble-ről, amikor megnyitotta a 2011-es Nemzetközi Demokratikus Iskolahálózati találkozót, amit az
David Gribble 1932-ben született Londonban. Diákként megjárta Eton hires magániskoláját és Cambridge neves egyetemét. 1959-től két évig a Dartington Hall Iskola tanára, majd a Summerhill
Információterjesztés Egy lehető teljes részvétel szükséges, de legalábbis ajánlott Tanácskozás Problémák, kérdések együttes megbeszélése. A megbeszélések vezethetnek döntésekhez, de ez nem szükségszerű. Tanácskozások szolgálhatnak arra
3. fejezet 1. o. Macdonald önkormányzat-kísérlete kimúlt. Tegnap a tanítványai megkérték, térjenek vissza a régi rendszerhez. – Megunták, hogy magukról gondoskodjanak– magyarázta Mac. – Folyton
2. fejezet […] 32. o. Mac gyerekfelügyelőnője ma beteget jelentett, úgyhogy Mac boldogan elfogadta a segítségemet. Belépésem után fél órával benézett a terembe, hogy lássa,
„Homer Lane-nek, akinek már az első előadása meggyőzött arról, hogy a nevelésről mit sem tudok. Nagyon sokkal tartozom neki, de figyelmeztetnem kell olvasóimat, hogy ő
Rövid esszék az iskolakötelezettségről, a tesztek értelmetlenségéről, a külső és belső motiváció különbségéről és a tanulás igazi értelméről A tanulásról A tanulás az iskolával kapcsolatban
Rózsa Kinga, az egri Kavalkád Egyesület tagjának riportja Marko Koskinen Finnország első online iskolájának alapítója, az alternatív nevelés és az online tanulás szakértője. 2013 májusában
A lista nekem olyan, mint egy igazi iskola modellje: a részvétel önkéntes.
Nincs feleltetés, nincsenek dolgozatok.
Vannak viszont időről időre személyes találkozók, ahol sokat beszélgetünk, vagy meglátogatunk egy-egy érdekes iskolát. Főként a lista tagjaiból alakult az egyesület, amely a demokratikus iskola elveinek és gyakorlatának terjesztését tűzi ki céljául!
Az oldal online fizetési szolgáltatását a Barion szolgáltatja
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat