Summerhill-dráma BBC film 2008
játékfilm, BBC 2008, magyar felirattal Az angol oktatásügyi kormányzat az 1990-es évek végén elhatározta, hogy bezáratja a világhires Summerhill iskolát, amelyet 1921-ben hozott létre a
játékfilm, BBC 2008, magyar felirattal Az angol oktatásügyi kormányzat az 1990-es évek végén elhatározta, hogy bezáratja a világhires Summerhill iskolát, amelyet 1921-ben hozott létre a
Egy újabb történet arról, hogyan lett egy család végső menedéke Summerhill: Sziasztok! Többek kérésére akkor most leírom történetünket, hogyan jutottunk el Summerhillbe… bocsi, hosszú lett,
Egy újabb történet arról, hogyan lett egy család végső menedéke Summerhill: Sziasztok! Többek kérésére akkor most leírom történetünket, hogyan jutottunk el Summerhillbe… bocsi, hosszú lett,
Videó, amelyet az iskola diákjai készítettek és rövid fordítás Rick Posner könyvéből az iskoláról. Ma rettenetesen sokat hallunk az oktatásról és az iskolákról. Mindenkinek van véleménye
Ha egy olyan diák vagy tanár vagy, aki egy iskolában demokratizálni szeretné az életet, vagy már egy demokratikus iskolában töltöd napjaidat, (ahol már létezik a
A demokratikus iskola legfőbb jellemzője, hogy az iskolában egy széles hatáskörű, tanárokat és diákokat is magába foglaló, legalább hetenként egyszer ülésező önkormányzat működik. Az önkormányzat
Gyerekek és papagájok Egy fészbuk nyúlra Fóti Péter: Rousseu nevelési elveiröl Summerhill a Nők Lapjában Miért nem tehetnek fel kérdéseket a
Anonymus: Bullying/Hatalmaskodás lejegyezte fordította és kiegészítette: Fóti Péter Vegyük tudomásul: nem tudunk minden gyereknek szeretetet adni. Amikor szeretetet érzünk, az mindig egy bizonyos gyerekre irányul,
La Fontaine: A holló és a róka c. meséjéről A mese mindenki számára ismerős: Holló úr ült a fatetőnCsörébe sajt volt, jókora,S kit a jó-illat
(fordította Jinda Réka) Bevezető a fordításhoz Az alábbi fordítás Frank Smith nyelvpszichológus „Insult of Intelligence” (Az intelligencia elgáncsolása) c. 1986-ban megjelent könyvéből való. A
Yaakov Hecht: Democratic Education 2.0 – Changing the Paradigm From a Pyramid to a Network Mikkeli Finland Thursday 9th June 2016. Jaakov Hecht: „Egyetlen ember
A lista nekem olyan, mint egy igazi iskola modellje: a részvétel önkéntes.
Nincs feleltetés, nincsenek dolgozatok.
Vannak viszont időről időre személyes találkozók, ahol sokat beszélgetünk, vagy meglátogatunk egy-egy érdekes iskolát. Főként a lista tagjaiból alakult az egyesület, amely a demokratikus iskola elveinek és gyakorlatának terjesztését tűzi ki céljául!
Az oldal online fizetési szolgáltatását a Barion szolgáltatja
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat