Open-Learning és a demokratikus iskola – szeminárium
„Open learning” és a demokratikus iskolák 2 napos aktív szeminárium – 2019. május 24-25. (péntek-szombat) Helyszín: Diósd, Tündér u 6. (Re-crea Diósdi tanulócsoport helységében) A
„Open learning” és a demokratikus iskolák 2 napos aktív szeminárium – 2019. május 24-25. (péntek-szombat) Helyszín: Diósd, Tündér u 6. (Re-crea Diósdi tanulócsoport helységében) A
publikációk Hannelore Zehnpfennig Miért hagytam fel a frontális tanítással? Falko Peschel: A harzberg-i iskoláról (ismertetö iskolaprospektus) Falko Peschel A tanulás demokratizálása Egy iskola
Amikor 1980-ban a brémai egyetemen kineveztek a kezdeti iskolázással foglalkozó tanszékére professzornak , fogalmam se volt az irás-olvasás didaktikájáról. Hogy az egyetemisták előtt le ne
2019 március 19. A Demokratikus Nevelésért és Tanulásért Közhasznú Egyesület és az ELTE Tanító és Óvóképző Kar Társadalomtudományi Tanszéke idén újra megrendezte közös konferenciáját a
Elöadás az I. Demokratikus Nevelés konferencián, 2018 március 4-én. Tisztelt konferencia látogatók! Fóti Péter vagyok, a mai konferenciát rendező Demokratikus Nevelésért és Tanulásért Egyesület elnöke.
Interjú Hans Brügelmann nyugalmazott brémai pedagógiaprofesszorral / Az interjút készítették: Rafaela von Bredow és Veronika Hackenbroch / Spiegel Online 2013 Juni 27. A fordító elöszava:
Introduction Many people know, that children’s learning is Continual Effortless Inconspicuous Boundless Unpremeditated Independent of reward and punishment Based on self image Vicarious / Resolute
Ha Astrid Lindgren egy helyet tervezett volna Harisnyás Pippinek, ahol tanulni lehet, valószínűleg valami olyasmi jött volna létre, mint a Harzbergi iskola: egy iskola frontális
Könyvrészlet W.B. Curry The School (1934) c. könyvének 3. Fejezetéböl (54-56. oldal) […] Másodsorban a verseny rossz, mert felmenti a tanárt annak terhe alól, hogy
Bevezetés Két korábbi irásomban szóltam arról, hogy miként lehetne beszélgetéseink kulturáját megújítani. Azóta azokat az elveket, amiket ott leirtam eredményesen használtuk, amikor egy munkacsoport keretében
MARIO MONTESSORI ÉS A.S. NEILL vitatkozik iskoláikról és a neveléshez fűződő radikális álláspontjaikról 1964-ben (Fordította: Miskolczy Zsuzsa) Csaknem öt éve jelent meg egy bizonyos könyv
XIII. A tanárok tanulnak Tehát az 1968-as tanév elején eldöntöttük, hogy tényleg fogunk olvasást tanítani. A tanévkezdés előtti napokban Eileen, Arpine és én összesítettük roppant
A lista nekem olyan, mint egy igazi iskola modellje: a részvétel önkéntes.
Nincs feleltetés, nincsenek dolgozatok.
Vannak viszont időről időre személyes találkozók, ahol sokat beszélgetünk, vagy meglátogatunk egy-egy érdekes iskolát. Főként a lista tagjaiból alakult az egyesület, amely a demokratikus iskola elveinek és gyakorlatának terjesztését tűzi ki céljául!
Az oldal online fizetési szolgáltatását a Barion szolgáltatja
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat