Gyerekek és papagájok |
|
Egy fészbuk nyúlra |
|
Fóti Péter: Rousseu nevelési elveiröl |
|
Summerhill a Nők Lapjában |
|
Miért nem tehetnek fel kérdéseket a gyerekek az iskolában? |
|
Fóti Péter: Az unortodox tanar |
|
Részvételi demokrácia és az iskola |
|
Fóti: Mivel foglalkozom mostanában? A válasz egyszerü: John Holttal |
|
Fóti Péter: A tanulás tantervközpontú és gyerekközpontú felfogása |
|
Fóti Péter: Poroszos-e a mai magyar iskolarendszer? |
|
Fóti Péter: Miért hazudik a gyerek? |
|
Summerhill-napló-2012-2013 |
|
Fóti Péter: Kengyel, Matula, Tutajos és a szex |
|
Amit Röfi nem tudott… |
|
Fóti Péter: Egy kreatív nem illeszkedö |
|
Foti Péter: Meg kell-e szabadítani a gyerekeket minden tekintélytöl? |
|
Fóti Péter: Emberi jogok, politikai demokrácia, egyenlő esélyek és az iskola |
|
Foti Péter Egyházkötelezettség és iskolaszabadsag |
|
Fóti Péter: Kölcsönös udvariasság, figyelem, tisztelet gyerekek és felnőttek között |
|
Fóti Péter: Partnerségre épülő társadalmat (és iskolát) a zsarnokság helyett |
|
Jerry Mintz: Szabadság és demokrácia az oktatásban Előszó |
|
Foti Péter – Az érzelmi és értelmi nevelés és oktatás ellentmondásai |
|
Fóti-Virágh: A gyerekköztársaságtól a demokratikus iskoláig |
|
Fóti Péter: A gyermekjogok, a decentralizáció és a HÍVATLANUL |
|
Fóti Péter: Kommentár John Holt Iskolai kudarcok c. könyvéhez |
|
Fóti Péter: Válaszok az Éva-magazin kérdéseire |
|
Fóti Péter: Álom |
|
Fóti Péter: Te miért ellenzed a heti osztály/iskolagyűléseket? |
|
Fóti Péter: Béke és nevelés |
|
Fóti Péter: Egy radikális iskolareform körvonalai |
|
Fóti Péter: Ordas eszmék a pedagógiában |
|
Tanulni nemcsak kényszerből lehet |
|
Fóti Péter Megjegyezés a DEKA Alapértékeihez és 12 pontjához |
|
Fóti: Egy (nem magyarországi) Waldorf iskola belülről |
|
Fóti Péter: 35 éves a bécsi Schülerinnenschule |
|
Fóti Péter: A számítógépes játékok és a felnőttek tekintélye |
|
Fóti Péter: Téves nézetek a gyerekek büszkeségéröl és méltóságáról |
|
Pál utcai fiúk és lányok Summerhillben |
|
Fóti Péter: Miért lázadnak a gyerekek? |
|
Fóti Péter: Milyen iskolarendszert szeretnék? |
|
Fóti Péter: A hallgatás spirálja |
|
Fóti Péter: Demokratikus módszerek a tanulás-tanítás tervezésében |
|
Fóti Péter: Iskola: a szabadság kezdete |
|
Fóti Péter: Szólásszabadság az iskolában |
|
Fóti Péter: A demokrácia minimuma |
|
14 pont a jó iskoláról |
|
Fóti Péter: A hízelgő, akármi fajta, Azokból él, akiknek hízeleg |
|
|
|